Klantenservice
  • Contact
  • Account & gegevens
  • Bestellen
  • Betalen
  • Levertijd & bezorging
  • Productinformatie
  • Retourneren
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Winkelen
    WinkelenAdviseringCoachingCommunicatie en (social) mediaLeiderschapManagement
    Marketing en salesMens en maatschappijPersoonlijke ontwikkelingStrategie en organisatieWerk en loopbaan
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Auteurs
    • Even voorstellen
    • Auteurs op alfabet
    • Auteur worden
  • Thema's
    • Het Groot Werkvormenboek
    • Cadeautips voor professionals
    • Managementboeken top 10
    • Coaching boeken top 10
  • Actueel
    • Agenda
  • Over ons
    • Boeken
    • Events
    • Platformen
Klantenservice Retourneren
Terug
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Mail Print Link
Link kopiëren

Klantenservice

Retourneren
  • Contact
  • Account & gegevens
  • Bestellen
  • Betalen
  • Levertijd & bezorging
  • Productinformatie
  • Retourneren

Klantenservice

Retourneren
  • Contact
  • Account & gegevens
  • Bestellen
  • Betalen
  • Levertijd & bezorging
  • Productinformatie
  • Retourneren

Retourneren

Je kunt een artikel binnen 14 dagen retour sturen of aanmelden voor retour via klantenservice@boom.nl. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling. Voor een snelle afhandeling van je retour kun je het beste gebruik maken van het online retourformulier.

 

Ons retouradres is:

Boom Uitgevers B.V.

Postbus 15790

1001 NL Amsterdam

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien je de producten (dit geldt niet voor digitale producten) terugstuurt, vragen wij je om de volgende stappen te volgen:

  • Vul hier het online retourformulier in.
  • Je ontvangt een mail met daarin verdere uitleg.

Is retourneren kosteloos?

De verzendkosten van het retourneren worden niet vergoed. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Wanneer wordt het betaalde bedrag teruggestort?

Als je de bestelling al hebt betaald, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als je nog niet hebt betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het moment dat je de overeenkomst hebt herroepen terugbetaald. Wij betalen met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee je hebt betaald.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Een retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Je kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling. Als je meerdere artikelen in één keer hebt besteld, kun je deze retourneren tot 14 dagen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen;
  • Je kunt het artikel binnen deze termijn direct retoursturen, maar je kunt ons ook binnen de genoemde termijn op de hoogte stellen van het feit dat je de overeenkomst wilt herroepen. Je kunt dit doen door binnen de herroepingstermijn het modelformulier voor herroeping aan ons te sturen, maar je bent hiertoe niet verplicht. Nadat je op deze manier een retour hebt aangemeld, heb je nogmaals 14 dagen om de producten terug te sturen;
  • Het artikel dient indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. Indien je het artikel beschadigd retourneert, zullen wij de kosten hiervoor aan je doorberekenen, indien de waardevermindering is ontstaan doordat je te ver bent gegaan in de beoordeling van het product. Wij adviseren je daarom om het geleverde toebehoren bij je bestelling te bewaren;
  • Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Kun je digitale producten annuleren of retourneren?

Digitale producten of producten voorzien van een unieke toegangscode voor een online product, kunnen niet geannuleerd of geretourneerd worden. Bij het bestellen van een digitaal product zie je af van je herroepingsrecht.

Ik heb een beschadigd of defect product ontvangen

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling.

 

Neem in dit geval contact op met onze Klantenservice. Op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur via (020) 524 45 01 of per mail via klantenservice@businezz.nl.

© 2023 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Contact
Account & gegevens
Bestellen
Betalen
Levertijd & bezorging
Productinformatie
Retourneren

Over ons

Boeken
Events
Platformen
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
×

Businezz.nl wordt Boom.nl

Binnenkort verhuist deze website naar Boom.nl. Wil je alvast kennismaken met onze nieuwe webshop?

Ga dan naar Boom.nl

 

 

Voor een beter begrip